سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

روغن دزفول اشتغالزا می شود

با اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول، میانگین تولید این محصول در دزفول به بیش از 2 هزار تن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار ویژه دزفول گفت: در صورت اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول بیش از یک هزار فرصت شغلی در شهرستان و دیگر بخش های اقتصادی جامعه ایجاد می شود.

حبیب الله آصفی اظهار داشت: مشکلات آبی برخی واحدهای صنعتی دزفول مثل کارخانه خمیر مایه روغن سازی فولاد با پیگیری‌های صورت گرفته حل شده است.

وی افزود: روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی دزفول، علی رغم توافقات صورت گرفته و به علت عدم توجیهات زیست محیطی متوقف شده است که پیگیری‌های برای رفع مشکلات آن ادامه دارد.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، فاز اول فولاد دزفول تا پایان امسال و فاز دوم و سوم این واحد بزرگ صنعتی تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: روند احداث نیروگاه خورشیدی دزفول نیز به علت نبود زمین در نزدیکی بخش مرکزی و به علت عدم امکان  رفع نیاز سرمایه گذار در این حوزه در حال حاضر، متوقف شده است.

آصفی بیان کرد: در حوزه تولید روغن نیز پیش بینی می‌شود با اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول، میانگین تولید این محصول در شهرستان به بیش از 2 هزار تن برسد و این واحد تولیدی 10 درصد نیاز کشور را در بخش تولید روغن، رفع کند.

وی افزود: هم چنین توافقات اولیه برای ساخت کارخانه تولید تجهیزات درمانی در دزفول توسط سرمایه گذاران کشور عراق اجرا شده است و به زودی مراحل اجرایی ساخت آن در شهرستان آغاز می‌شود.

آصفی  با انتقاد از ساخت به رویه باغ در دزفول، گفت: حجم بالای ساخت و ساز و تبدیل بالای اراضی شهری به باغ مانع ورود سرمایه گذار به شهرستان شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.