سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عموی سرباز فراری : مهرداد درآمد خوبی در فوتبال قطر دارد/ اجازه دهند، پولادی سرباز تیم ملی می شود

عموی مهرداد پولادی ملی پوش سرباز فراری فوتبال کشورمان درباره تمدید قرارداد وی با الشخانیه قطر با وجود تاکید مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر بازگشت وی به ایران، توضیحاتی را ارائه کرد.

جهانگیر پولادی عموی مهرداد پولادی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛درباره تمدید قرارداد وی با الشحانیه قطر با وجود تاکید ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر بازگشت این بازیکن به ایران و گذراندن خومت مقدس سربازی، گفت: با صعود الشحانیه به لیگ ستارگان قطر، لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این تیم از مسئولان قطری درخواست کرده که قرارداد مهرداد پولادی تمدید شود. گویا طرفین در مذاکراتی که با هم داشته اند، برای تمدید یک ساله به توافق رسیده اند و مهرداد یک سال دیگر برای الشحانیه بازی خواهد کرد.

وی افزود: پولادی از چند تیم دیگر قطری هم پیشنهاد داشت اما در نهایت ترجیح داد برای سومین سال متوالی در ترکیب الشحانیه به میدان رود.

پولادی ادامه داد: درباره تاکید مسئولان به بازگشت پولادی باید بگویم قرار بود با فراهم شدن شرایطی خدمت سربازی مهرداد را به وی بفروشند اما متاسفانه مسئولان زیر قول خود زدند. آن ها گفته اند در صورت بازگشت پولادی از قطر و گذراندن اضافه خدمت، وی می تواند برای تیم ملی بازی کند. من از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح می خواهم یک بازنگری درباره این حکم داشته باشند چرا که با توجه به سن مهرداد در صورتی که وی همین امروز هم به ایران بازگردد، سه سال دیگر می تواند برای تیم ملی کشورش بازی یا به قولی سربازی کند. در آن زمان هم سن وی بالا رفته و دیگر کارایی الان را ندارد.

عموی پولادی با اشاره به درآمد خوب این بازیکن در فوتبال قطر اظهار کرد: مهرداد نشان داده نسبت به پیراهن تیم ملی تعصب و غیرت دارد. وی در حال حاضر درآمد خوبی در فوتبال قطر به دست می اورد و اگر اجازه بدهند برای تیم ملی ایران به میدان برود، مانند یک سرباز دین خودش را به کشور ادا می کند. اما به هر دلیلی وی نمی تواند به فوتبال باشگاهی ایران بازگردد و مجانی برای تیم های نظامی بازی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
"اما به هر دلیلی وی نمی تواند به فوتبال باشگاهی ایران بازگردد و مجانی برای تیم های نظامی بازی کند."
بفرماید اینم جواب دندان شکن آقایان.حالا هی بیاید از این ............... فراری حمایت کنبد و هی بگید سرباز تیم ملی سرباز تیم ملی.