سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

كسب رتبه كشوری در جشنوراه علمی اساتيد ادبيات عرب

استاد مدرسه علميه حضرت زهرا(س) ميبد، رتبه سوم كشوری جشنواره علمی اساتيد ادبيات عرب را كسب نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران، در زمينه جشنواره علمی اساتيد ادبيات عرب، گفت: اين جشنواره كه از طرف معاونت آموزش مركز طراحی شد، بسيار با بركت و سودمند بود.
 
نظیر بیان کرد: اين جشنواره در سال 94 با كلاس های آموزشی آنلاين آغاز گرديد، سپس اساتيد صوت كلاس درس خود را به مديريت استانی ارسال نمودند و پس از ارزيابی به مركز ارسال شد و در مركز ضمن برگزاری جشنواره و دعوت از اساتيد برگزيده استان، رتبه های كشوری اعلان شد.
 
وی، به هدف از برگزاری اين جشنواره اشاره و تصريح كرد: هدف از برگزاری اين جشنواره، آموزش روش های نوين كلاس داری، ترغيب اساتيد در به كارگيری شيوه های موثر در تدريس و ارزيابی اساتيد ادبيات عرب بود.
 
نظیر اظهار كرد: ادبيات عرب از دروس پايه و اساسی حوزه است و ضروری است اساتيد در اين زمينه تجربه كافی و وافی و تخصص لازم را داشته باشند تا طلاب موفقی در اين زمينه تربيت نمايند.
 
 به حمد الله اساتيد ادبيات عرب مدارس علميه خواهران استان، در اين جشنوراه شركت خوبی داشتند که شش نفر به مرحله كشوری راه پيدا كردند و خانم مهديه شاه حسينی از مدرسه علميه حضرت زهرا(س) ميبد رتبه سوم كشوری را كسب نمود.
 
نظير، در پايان ضمن تشكر و قدردانی از تلاش تمامی اساتيد عرب مدارس علميه خواهران استان، به خانم مهديه شاه حسينی تبريك گفت و برای تمامی اساتيد آرزوی سلامت، بركت و موفقيت كرد.

انتهای پیام/ی
 
برچسب ها: یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.