سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:هر آنچه که داریم و به آن افتخار می کنیم به برکت خون شهدا است و نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان خراسان جنوبی گفت:هر آنچه که داریم و به آن افتخار می کنیم به برکت خون شهدا است.

وی افزود:شهدا کار حسینی کردند و امروز صیانت از آرمان ها را بر عهده ما گذاشته‌اند و از این رو زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

واقعی گفت:نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:آموزش و پرورش خراسان جنوبی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان و زنده نگه داشتن یاد ۴۳۵ دانش آموز فرهنگی خدمت می کند.

وی اظهار کرد:ارائه خدمات به خانواده شهدا، برگزاری ۴۰۰ یادواره، برگزاری اردوهای جهادی خدمت به خانواده شهدا، چاپ کتاب شهدای دانش آموز و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی،دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا گوشه ای از اقدامات آموزش و پرورش است.

واقعی تصریح کرد:یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا است و هر تفکری که داشته باشیم، نگه داشتن یاد شهدا ضروری است و باید سعی کنیم در اجلاسیه ۴۳۵ دانش آموز غبار فراموشی را از بین ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه‌داد:ما باید با توسل به این عزیزان در مسیر شهدا گام برداریم زیرا شهدا شمع محفل بشریت هستند و همیشه به یاد داشته باشیم اگر امنیتی داریم مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/غ

اگر امنیتی داریم مدیون خون شهدا هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.