سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت ملی افغانستان از کشته شدن فرمانده محلی طالبان با سه تن از افرادش در لغمان خبر داد

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان گفت: در نتیجه درگیری مسلحانه ماموران این اداره با گروهی از افراد طالبان در لغمان، فرمانده این گروه با سه تن از افرادش کشته شده‌اند.

 به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرده است که در نتیجه درگیری مسلحانه ماموران این اداره با گروهی از افراد طالبان در لغمان، فرمانده این گروه با سه تن از افرادش کشته شده‌اند.

این اداره در خبرنامه‌ای که امروز سه‌شنبه ۱۱ جوزا منتشر کرده، گفته است که ملا عبدالصبور، یکی از طراحان حملات انتحاری طالبان همراه با یازده تن افرادش که قصد سازماندهی و انجام حملات انتحاری در لغمان را داشتند، با نیروهای امنیت ملی به زد و خورد مسلحانه پرداختند.

در خبرنامه آمده است که در این درگیری که در قریه موسوم به شیطان گم شهیدان زیرانی ولسوالی باد پخ ولایت لغمان رخ داد، ملا عبدالصبور با فردی به نام ملا الله گل مشهور به لوگری و دو شورشی دیگر کشته شدند.

امنیت ملی گفته است که در این رویداد، مقدار زیادی سلاح، مهمات، ماین و مواد منفجره طالبان به دست نیروهای این اداره افتاده است.

در خبرنامه این اداره گفته شده که طالبان با اعلام آغاز عملیات بهاری خود موسوم به «عمری» در سراسر افغانستان، در برابر نیروهای امنیتی شکست خورده‌اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.