سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

جمع اوری زباله های اطراف دریاچه فدک بروجرد

به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست، زباله های غیرقابل تجزیه و رها شده در فضای سبز و اطراف دریاچه فدک بروجرد روز سه شنبه جمع آوری شدند.

به گرارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ جمعی از اعضای تشکل های زیست محیطی، ورزشکاران و دوستداران طبیعت در پاکسازی باغ فدک و قسمت هایی از ورودی منطقه گردشگری گلدشت بروجرد به عنوان یکی از تفرجگاه های مهم بروجرد مشارکت داشتند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد در این باره گفت: تشکل های مردم نهاد زیست محیطی در مناسبت های زیست محیطی مختلف اقدامات خودجوشی در زمینه حفظ محیط زیست انجام می دهند.
مصطفی مصطفی وند افزود: شعار امسال هفته محیط زیست، به سوی طبیعت، برای زندگی است که به بیان اهمیت حفظ محیط زیست و نقش طبیعت سالم در سلامت جامعه می پردازد.
وی اظهار کرد: به همین مناسبت روز جمعه آینده با همکاری کارخانه اکسیر بروجرد کار پاکسازی طبیعت از منطقه نظام آباد تا روستای شیخ میری سادات (گلدشت) انجام می شود.
16 تا 22 خردادماه به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است.
شهرستان بروجرد در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور استان لرستان قرار دارد و با داشتن تفرجگاه ها و اماکن طبیعی منحصر به فرد در تمام ایام سال به ویژه بهار و تابستان میزبان گردشگران از جای جای ایران اسلامی است ولی متاسفانه برخی از گردشگران با رهاکردن زباله های خود در طبیعت زیبای این شهرستان چهره آن را مخدوش می کنند.
انتهای پیام /ا
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.