سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان + عکس

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تاکستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان هیا باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ در  مراسمی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سرهنگ محمد قاسم طرحانی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان حکم سرهنگ رسول حسین آبادی فراهانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به وی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم گفت :نیروی انتظامی در سال جدید طبق فرامین مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه با مفاسد اجتماعی و مواد مخدر را در اولویت کارهای خود قرار داده که از فرماندهانی که در استان منصوب می شوند تقاضا داریم به جدیت به این امور بپردازند.

سردار محمودی ادامه داد :امروزه در کشور شاهد امنیت نسبی هستیم که در مقایسه با کشورهای مدعی حقوق بشر بسیار جایگاه بهتری را داریم چرا که آنها نشان داده آند در برابر تحدیدات و نا امنی ها بسیار شکننده اند. 

فرماندار شهرستان تاکستان هم در این مراسم ضمن خطیر دانستن مسئولیت ماموران نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی اصلیترین اساس برقراری امنیت است .

حیدری با بیان اینکه وجه به بحث امنیت در اولویت اصلی نظام است افزود :  فعالیت ها و خدمات دیگر تنها در زیر سایه امنیت امکان پذیر است.

سرهنگ حسین آبادی فراهانی  پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا بود  و گفته میشود از تجربیات سرهنگ محمد قاسم طرحانی در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین بهره گیری خواهدشد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.