سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اعزام 900 مبلغ به شهرها و روستاهای کشور برای ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در جمع اصحاب رسانه گفت: این مبلغان به 114 شهرستان و روستا در 22 استان کشور به منظور ترویج و تبلیغ معارف دینی اعزام می شوند.

وی افزود: کانونها، مراکز فرهنگی، موسسه ها و پارک ها نیز جزو محدوده تبلیغی مبلغان قرار خواهد گرفت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: در تولید محصولات دینی کوتاهی شده و برخی از محصولات نیز ناکارامد بوده اند و این ضعف باید بطور جدی جبران شود.

قطبی تامین محتوای تبلیغات دینی، توانمندسازی مبلغان و ساماندهی اعزام ها از وظایف اصلی این دفتر به شمار آورد و گفت: ورود به فضای مجازی، حمایت از تولید محصولات مذهبی و افزایش کیفی محتواهای فرهنگی از جمله رویکردهای جدید درعرصه تبلیغ است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه دستاوردهای دفتر تبلیغات در سراسر کشور تاکنون 2 هزار و 600 عنوان کتاب که حوزه تبلیغات اصفهان هم 77 کتاب، 42 فصلنامه اخلاقی و چندین فصلنامه حوزوی را منتشر کرده است.
مدیرکل امور فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز در این نشست گفت: مبلغانی که در قالب این طرح اعزام می شوند حداقل باید شش سال در حوزه علمیه تحصیل کرده باشند.
حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان افزود: دفتر تبلیغات اسلامی برای همسران و فرزندان مبلغان نیز دوره های آموزشی و توجیهی برگزار می کند تا بتوانند در این راه در کنار مبلغان، مفید باشند.
وی ادامه داد: برگزاری مجمع ساماندهی خانواده مبلغان با سخنرانی حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، برگزاری پنجمین دوره قرآن و تربیت نمونه ای از این برنامه ها است.
احمدیان تصریح کرد: نشست تخصصی با موضوع تبیین اندیشه های عرفانی اخلاقی امام(ره) یازدهم خرداد در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و همچنین گردهمایی مبلغان دوازدهم خرداد در سالن اهل بیت(س) برگزار می شود.


انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.