سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حضور نمایندگان آژانس های مسافرتی تهران در کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تور آشنا سازی نمایندگان آژانس های مسافرتی تهران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی با بیان اینکه نمایندگان این آژانس ها به مدت سه روز بخش های مختلفی از استان را مورد بازدید قرار دادند، گفت: در این مدت نمایندگان 15 آژانس مسافرتی با حضور در مناطق اورامانات و منطقه دینور با بخشی از جاذبه های استان آشنا شدند.

وی طبیعت بکر استان، جاذبه های روستایی و فرهنگی را در کنار اماکن تاریخی از جمله توانمندی های استان برای جلب گردشگران برشمرد و گفت: استفاده از تجربیات آژانس ها و تورگردانان قدرتمند کشور می تواند ضمن فراهم کردن شرایط حضور گردشگران در استان به دفاتر خدمات مسافرتی استان نیز کمک کند تا بتوانند در حوزه طبیعت گردی شرایط ورود تورهای مختلف را به استان مهیا کنند.

بالایی اظهار داشت: دفاتر خدمات مسافرتی استان باید به سمتی حرکت کنند که توانایی هدایت تورهای متعدد گردشگران به استان را داشته باشند.

وی تاکید کرد: دفاتر خدمات مسافرتی استان باید قابلیت های خود را بالا ببرند که توان رقابت با دفاتر قدرتمند کشور را داشته باشند.

نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی تهران در مدت سه روزی که در استان کرمانشاه حضور داشتند از مجموعه تاریخی تاق بستان ، پارک کوهستان کرمانشاه، غار قوری قلعه ، روستای زردویی و اقامتگاه گردشگری این روستا، مناطق ییلاقی روستای زردویی، اقامتگاه گردشگری روستای ساتیاری، روستای کندوله و اقامتگاه بوم گردی این روستا، روستای کورتویچ و عشایر روستای مذکور و محوطه جهانی بیستون بازدید کردند.

این گروه در این مدت از نزدیک با موسیقی و فرهنگ مردم منطقه ، پشم چینی گوسفندان، نخ ریسی، پخت نان، پخت شیرینی های سنتی (بژی) مشک زنی و نحوه تولید دوغ و کره محلی آشنا شدند.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.