سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

استراحتگاه مسافران طعمه حریق شد

نشت گاز پیک نیک در استراحتگاه مسافران موجب آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از نشت گاز پیک‌نیک در استراحتگاه مسافران در سمنان خبر داد
سعید اسماعیل ‌پور افزود: با تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر نشت گاز پیک‌نیک و بروز آتش‌سوزی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان، مأموران ایستگاه شماره دو این سازمان را به همراه سه نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار17 شهریور و محل استراحتگاه مسافران اعزام کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: به‌محض رسیدن به محل، مشاهده شد که در جوار مسافران عبوری که برای استراحت در پارک توقف کرده و مشغول درست کردن غذا بودند، یک عدد سیلندر گاز پیک‌نیکی طعمه حریق شده است.
وی افزود: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی پس از انتقال پیک‌نیک به مکان امن و خنک کردن بدنه آن و خارج کردن کامل گاز درون پیک‌نیک، آتش را مهار کردند و با ارائه توصیه‌های لازم به مقر خود بازگشتند.
اسماعیل پور به همشهریان و مسافران توصیه کرد: مهم‌ ترین اقدام در مواقع این‌چنینی، حفظ خونسردی و تماس با سامانه 125 است تا مأموران بتوانند در اسرع وقت به محل آمده و امدادرسانی کنند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: آتش ، آتش سوزی ، مسافران ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.