سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری:

تداوم ورزش حرفه ای نواب خطرناک است

رئیس کمیته پزشکی گفت:مصدومیت نصیر شلال به گونه ای است که نباید به صورت قهرمانی دنبال شود ومتاسفانه ادامه ی آن خطرناک است.

داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:شب گذشته هم نواب نصیر شلال توسط متخصصین پزشکی معاینه شد ،تشخیص آنها این است که وی  دیگر وزنه برداری را به صورت حرفه ای ادامه ندهد ومتاسفانه ادامه ی آن  خطر دارد.

وی تصریح کرد:با معاینه هائی که از آسیب دیدگی نواب صورت گرفت 5 دیسک ستون فقراتی وی تحت فشاراست وادامه ورزش در این سطح خطر ناک است.

باقری در ادامه گفت:وی از وزنه برداران خوب کشورمان است وبا این وضعیت برای خداحافظی از این ورزش خودشان باید تصمیم بگیرند.
وی تاکید کرد:نواب از امیدهای وزنه برداری ایران در المپیک برزیل بود ومتاسفانه با این اتفاق دیگر نمی توانند د راین بازیها شرکت کنند.
باقری در خصوص شرایط سلیمی عنوان کرد:بهداد در تمرینات تیم ملی بدون مشکل خاصی تمرین می کند وشرایط خوبی دار وطبق برنامه ی سرمربی وزنه می زند.

وی درباره ی وضعیت سعید افزود:خوشبختانه روند بهبودی آسیب دیدگی محمد پور نیز خوب پیش می رود وفیزیو تراپی خو را ادامه می دهد ووی تحویل فدراسیون پزشکی وورزشی شده است وآرنج عمل شده بدون محدویت حرکتی روند رو به جلوئی را طی می کند.
باقری در پایان خاطر نشان کرد:وزنه برداری ورزشی قدرتی است وورزشکاران باید مواظب باشند تا دچار مصدومیت نشوند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.