سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهیدان نعمت‌زاده

رئیس جمهور درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سیداحمد نعمت‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری، مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر دلاور سیداحمد نعمت‌زاده موجب تألم و تأثر گردید.

این مادر مقاوم، در سرنوشت‌ سازترین لحظه‌های دوران دفاع مقدس دو فرزند برومندش را تقدیم سربلندی اسلام و ایران عزیز کرد، صبورانه تا پایان عمر پربرکت خود یاد و راه سومین فرزند حماسه‌آفرین را نیز زنده نگهداشت و الگویی ماندگار برای ملت قدرشناس و اسوه‌ای برای مادران این مرز و بوم برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت ‌دارم.

یادآور می شود بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سیدعلی‌اکبر، سیدحسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده روز شنبه دارفانی را وداع گفت و در قطعه والدین شهدا بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.