سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

صنعتگران جنوب برای دریافت تسهیلات بشتابید

با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبلغ سه هزار و 780 میلیارد ریال از تسهیلات 160 هزار میلیارد ریالی رونق تولید کشور، به صنایع جنوب کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مصوبات کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستورالعمل اختصاص مبلغ 160 هزار میلیارد ریال از طرف این وزارتخانه برای رونق تولیدات داخلی به استانداران و سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور ابلاغ شد.

وی گفت: برای صنایع جنوب استان کرمان نیز همانند سایر استان های کشور، سهم دو و چهار درصدی، مصوب شده که این مبلغ قادر است تمامی صنایع غیر فعال و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگرداند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: هدف از اختصاص این میزان تسهیلات، کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط، راه اندازی طرح های نیمه تمام تولید و تقویت تحرک اقتصادی از طریق منابع بانک ها است.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تعطیل و نیمه تعطیل و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اختصاص می یابد.

اسکندری نسب گفت: از تمامی متقاضیان بنگاه های تولیدی صنعتی و معدنی جنوب کرمان که نیاز به دریافت تسهیلات برای راه اندازی واحد تولیدی خود دارند، دعوت می شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در سایت بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir بخش تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.