سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد قرارداد 40 میلیارد ریالی در بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: قرارداد احداث پایانه مخازن فرآورده‎های نفتی با سرمایه‎گذاری 40 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان;سیاوش رضوانی اظهار کرد: این میزان سرمایه‎گذاری بین شرکت بهبود صنعت بیرجند و اداره‎کل بنادر و دریانوردی با سرمایه‎گذاری 40 میلیارد ریال در یک هکتار زمین با ظرفیت سالانه 50 هزار تن به مدت 15 سال به صورت بی او تی (BOT) امضاء شد.

مدیرکل اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایانه مخازن فرآورده‎های نفتی قرار است در مدت یک سال احداث شود، گفت: خوشبختانه با توجه به نزدیکی بهره‎برداری فاز نخست طرح توسعه دوران شکوفایی بندر چابهار در حال نمایان شدن است و شرایط امروز منطقه دیگر شبیه سال‌های قبل نیست زیرا سرمایه‎گذاران به این بندر سرازیر شده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی به تبع اداره‎کل بنادر و دریانوردی با پیروی از اهداف تعیین شده اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش‎های خصوصی توانمند در ایجاد سرمایه، رشد اقتصادی منطقه پایدار را در دستور کار خود قرارداده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.