به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتون پست: بازاریابی وارد تأثیرگذارترین مرحله خود شده است. بسیاری از شرکتها و برندهای مطرح جهان به منظور معرفی کالاهای خود به استفاده از حیوانات بهخصوص سگها روی آوردهاند. این رویه تبلیغاتی با ترویج فروشگاههای اینترنتی تقویت شده است.
حیوانات خانگی یکی از ارزانترین و بانفوذترین بازیگران تبلیغاتی هستند که برخی از آنها درنتیجه این تبلیغات به شهرت زیادی نیز دستیافتهاند. این حیوانات حجم بالایی از هواداران را در شبکههای اجتماعی توییتر، فیس بوک و اینستاگرام دارند. شرکتها نیز با استفاده از آنها، تصاویر و فیلمهایی از محصولات خود که حیوانات بیچاره بازیگر آنها هستند، منتشر میکنند.
در ادامه با معروفترین، بانفوذترین و پرطرفدارترین سگهای جهان آشنا میشویم:
بو
این سگ نزدیک به 18 میلیون دنبال کننده در شبکههای اجتماعی دارد. بو با تبلیغات برای خط هوایی ویرجین به شهرت رسید.
جیف
این سگ هنرمند برای نخستین بار در ویدئو موسیقی کتی پری، خواننده آمریکایی معرفی شد و از آن پس پای اول فیلمهای تبلیغاتی شد.
کلوئه
کلوئه بیش از یک میلیون هوادار در شبکههای اجتماعی دارد. مجله مُد "ووگ" برای نخستین بار از این سگ در تبلیغات خود استفاده کرد و زمینه را برای شهرت وی فراهم کرد.
تُست
این سگ نزدیک به نیم میلیون هوادار در شبکههای اجتماعی دارد. شاه چارلز از معروفترین هواداران این سگ است.
تونا
این سگ نزدیک به دو میلیون هوادار در شبکههای اجتماعی دارد. یک کشاورز برای نخستین بار تونا را در سال 2010 از یک فروشگاه خرید ولی پوست چروکیده او سوژه مناسبی برای تبلیغات بود.
انتهای پیام/
متاسفم