سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جمعه بازار خودرو کرمان ازحیرانی درآمد/ پارکینگ شهرداری جمعه های خودروها را میزبانی می کند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرمان از ساماندهی جمعه بازار خودرو در محل پارکینگ شهربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  علی کردی اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و در راستای ساماندهی جمعه بازار خودرو، این جمعه بازار از جمعه گذشته 7خرداد از میدان بیرم آباد به پارکینگ شهربازی منتقل و در همان محل برگزار شد.

وی بیان کرد: این جمعه بازار در راستای خدمات رسانی به شهروندان و جهت حذف دلالان و واسطه گرها و تنوع خودرو برای انتخاب، خرید و همچنین رقابت سالم برگزار شد.

مدیرعامل سازمان میادین عنوان کرد: طی هماهنگی انجام شده با نمایندگان دستگاه های اجرایی مختلف از جمله راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، کارشناسان معاینه فنی خودرو و تعویض پلاک، قرار شد این نمایندگان در محل حضور داشته باشند تا تمامی فرایند خرید خودرو اعم از کنترل، کارشناسی قیمت، پرداخت عدم خلافی، نقل و انتقال سند و غیره به صورت متمرکز در این جمعه بازار انجام شود.

 کردی با تاکید بر اینکه جمعه بازار خودرو هر جمعه از ساعت 8 الی 18 در محل پارکینگ شهربازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از همشهریان درخواست می شود جهت بازدید از خودروها و خرید و فروش به این مکان مراجعه کنند.

وی افزود: در صورت برگزاری جمعه بازار خودرو در محل دیگری به غیر از پارکینگ شهربازی، از برگزاری آن توسط اجرائیات شهرداری و با همکاری نیروی انتظامی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان میادین خاطرنشان کرد: کلیه امکانات و خدمات اعم از سرویس‌ بهداشتی، بوفه و رستوران، آب سرد کن، نمازخانه و اتاقی جهت استقرار کارشناسان فنی در محل پارکینگ شهربازی مهیا شده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.