سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اعضای شورای اسلامی قم از پروژه های مهم شهری بازدید کردند

اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه جمعی از مدیران شهر از تعدادی از پروژه‌های مهم شهری بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علیرضا قاری قرآن معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری امروز با حضور در پروژه‌های روگذر میثم، تقاطع سه سطح 15 خرداد و عماریاسر، تقاطع عماریاسر و امام علی، تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد، بلوار مرجعیت و پارک آبی بوستان غدیر روند تکمیل این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی شهرداری با زمانبندی پروژه‌های عمرانی فعال شده و در حال تکمیل است.

پروژه روگذر میثم یکی از پروژه‌های شهری قم است که ارتباط مناطق سه و 6 شهری را فراهم کرده و توسط قرار گاه قائم ارتش در حال اجرا است اما به دلیل برخی هماهنگی‌ها با شرکت راه آهن و مشکلات مالی روند تکمیل آن با کندی پیش رفته و پروژه قریب به یک سال تأخیر دارد.

این پروژه ارتباط بلوار عماریاسر را با بزرگراه امام علی تکمیل خواهد کرد و ظرفیت بلوار عماریاسر به عنوان یکی از معابر ورودی شهری قم را فعال می‌کند.

پروژه تقاطع سه سطح عماریاسر و 15 خرداد از دیگر پروژه‌هایی بود که اعضای شورای شهر قم از آن بازدید کردند. این پروژه نیز خرداد ماه 92 با زمانبندی 16 ماهه با اعتباری بالغ بر 410 میلیارد ریال توسط قرارگاه قائم ارتش آغاز شد و تاکنون به دلیل وجود برخی معارضات تاسیساتی و ملکی روند تکمیل آن با تأخیر مواجه شده است.

اعضای شورای شهر قم از روند پیشرفت پروژه تقاطع سه سطح شهیدان محمودنژاد بازدید کردند. کلنگ احداث این پروژه نیز کمتر از یک ماه قبل به زمین زده شد و تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

این پروژه هم به صورت روگذر از بلوار جمهوی و زیرگذر از بلوار شهیدان محمودنژاد اجرایی شده و نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی این محورها و تکمیل ارتباط رینگ‌های دوم و سوم شهری خواهد داشت.

بازدید از پروژه بلوار مرجعیت از دیگر برنامه‌های امروز مسؤولان شهری بود. فاز نخست بلوار مرجعیت حد فاصل انسجام و میدان شهید کریمی کمتر از یک ماه قبل افتتاح شد و در حال حاضر فاز دوم و سوم آن تا شهرک قدس و پردیسان در حال اجرا است.

برنامه پایانی بازدیدهای امروز اعضای شورای اسلامی شهر قم، بازدید از نخستین پارک آبی شهر در بوستان غدیر بود.

عملیات اجرایی این پروژه تفریحی و سرگرمی نیز از سال 87 آغاز شده و اواسط تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.