سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مبلغ واقعی نماز باشیم/تربیت مشاوران نماز درکرمان

مسئول مرکزتخصّصی نماز در کرمان، از برگزاری اوّلین همایش مرکز تخصّصی نماز در کرمان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حلیمه مرتاض کرمانی پور گفت: اوّلین همایش مرکز تخصّصی نماز، با حضور برخی مسئولان و جمعی از علاقه مندان به نماز، در کرمان برگزار شد.

وی اهداف برگزاری این همایش را برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت مرّبی، محقّق ومشاور؛  توانمند سازی شرکت کنندگان برای تدریس معارف نماز ،شیوه های دعوت به نماز وآداب و صحّت نماز خصوصاَ اسرار نماز،آشناکردن شرکت کنندگان با الگوهای جدید تدریس، تقویت قوای علمی در جهت پاسخ گویی به سؤالات وشبهات مطرح شده در مورد نماز، گسترش برپایی نماز توأم با خضوع وخشوع دربین افراد جامعه وگسترش بینش عمیق نسبت به اقامۀ نماز به صورتی که همگان با عشق و محبت وعلاقه خدارا زیارت کنند نه از روی عادت و نه از روی ترس از خدا عنوان کرد.

مسئول مرکزتخصّصی نمازکرمان، مهمترین وآخرین هدف از این همایش را ترویج فرهنگ نماز وآشتی دادن همۀ اقشار خصوصاًَ جوانان با این فرضیه الهی دانست.

مرتاض کرمانی پور از برگزاری دوره هایی با موضوع نماز، همراه با ارائه گواهی نامه به شرکت کنندگان در این دوره ها خبر دادو افزود: شرکت کنندگان پس از طی این دوره ها، جهت تبلیغ معارف نماز به مراکز و مکان های علاقمند اعزام می شوند.

وی از همۀ دوستداران نماز، برای شرکت در این طرح باشکوه در استان دعوت کرد
و افزود: علاقمندان می توانندآمادگی خود را با ارسال پیامک به شماره 09136669281 اعلام کنند

انتهای پیام/ح
برچسب ها: نماز ، تربیت ، دوره ، آموزشی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.