سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت کوثری از «فراری»/ ترلان پروانه با این فیلم می‌درخشد

تهیه کننده مطرح سینما از خاص بودن، کارگردانی بی‌نظیر، گروه حرفه‌ای و ... جدیدترین ساخته داوودنژاد گفت.

جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «فراری» گفت: تدوین فیلم توسط حسن حسن دوست به پایان رسید و صداگذاری آن را پرویز آبنار انجام خواهد داد.

وی در مورد زمان اکران «فراری» بیان کرد: در حال آماده‌سازی فیلم جهت اکران هستیم و زمان پخش را هدایت فیلم تعیین می‌کند و هنوز چیزی مشخص نیست.

این تهیه‌کننده درباره کیفیت این اثر سینمایی بیان کرد: من نباید در مورد کیفیت فیلم صحبت کنم اما فیلم اجتماعی بسیار قوی و خوبی شده و به نظرم مخاطبان زیادی را به سمت خود خواهد کشاند.

وی افزود: داوودنژاد فیلم‌هایی دارد که به شخصه دوست دارم. آثاری مانند «نیاز»، «نازنین» و ... منتهی به نظرم «فراری» نیز فیلم درجه یکی است و در ردیف همین فیلم‌هاست و حتی به نوعی به روزتر و اجتماعی‌تر است.

وی ادامه داد: در «فراری» همه چیز جای خودش است، فیلمنامه ای که توسط کامبوزیا پرتوی نوشته شده بسیار عالی است. کارگردانی فوق‌العاده، فیلمبرداری کلاری بی نظیر، پرویز آبنار در صدا و بابک کریمی در طراحی صحنه و لباس بسیار خوب عمل کرده اند و بازی‌های محسن تنابنده و ترلان پروانه هم فوق العاده است.

تهیه کننده «پل خواب» در خصوص بازی ترلان پروانه به عنوان چهره جوان فیلم تصریح کرد: به نظرم ترلان پروانه با این فیلم تبدیل به هنرپیشه بزرگی خواهد شد.
 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.