سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ترویج فرهنگ مهدویت نیاز به اعتقاد و التزام عملی دارد

روحانی آرژانتینی خواستار التزام عملی برای ترویج فرهنگ مهدویت در جهان امروز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام سهیل اسعد از طلاب و روحانیون آرژانتینی جامعه المصطفی در همایش « موعود امم» در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امروز جهان تشنه معارف ائمه اطهار علیهم السلام و به ویژه معارف مهدوی است که باید با تلاش و ممارست این معارف ناب را در جهان توسعه دهیم.

این روحانی آرژانتینی با اشاره به رسالت طلاب در عصر کنونی افزود: جهان باید نسبت به مکتب امام مهدی (علیه السلام) آگاهی لازم را پیدا کند و این رسالت برعهده طلاب جامعه المصطفی العالمیه است.

وی گفت: باید نسبت به ترویج فرهنگ مهدویت اعتقاد و التزام عملی داشته باشیم، ایمان، تنها نباید ذهنی و فکری باشد بلکه درعمل باید مهدی یاوران خوبی برای امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) باشیم.


سهیل اسعد ادامه داد: امروز مردم دنیا به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین اعتقاد زیادی به منجی دارند، ولی باید تلاش کرد تا منجی حقیقی و هدف و غایت نهایی ظهور و مهدویت را برای آنان تبیین و تشریح کرد.


مبلغ آرژانتینی جامعه المصطفی بیان کرد: ابتکار، خلاقیت و نوآوری لازمه کار طلاب حوزه های علمیه است، یک مبلغ واقعی باید زبان‌دان باشد تا بتواند به سهولت با جامعه بین الملل ارتباط گرفته و فعالیت تبلیغی داشته باشد.
برچسب ها: قم ، مهدویت ، انتظار فرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.