سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجوی:

حاشیه سازی پیش از المپیک ممنوع

مدیر آموزش کمیته تیم های ملی دو و میدانی گفت: کیهانی در راس فدارسیون در حد توان خود برنامه هایش را اجرا میکند و نباید پیش از المپیک با زیر سوال بردن وی برای این رشته مدال آور حاشیه سازی کنیم.

نعیما خواجوی در گفتگو با خبر نگار حوزه پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری رقابت های جایزه بزرگ دو و میدانی کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران ایرانی بود.

دیگر هدف فدارسیون دوومیدانی ایجاد انگیزه بین ورزشکاران این رشته و ارزیابی  عملکرد ورزشکاران در چند ماه اخیر بود .

وی در ادامه گفت :شناخت خوبی از ورزشکاران در این مسابقات پیدا کردیم و یک رکورد ملی هم در این رقابت ها جابجا شد.

خواجوی در پاسخ به مخالفان عملکرد ریاست فدراسیون دو و میدانی  افزود: کیهانی به عنوان رییس فدارسیون در حد توان خود برنامه هایش را اجرا میکند و زیاد جالب نیست که نزدیک مسابقات المپیک با انتقاد  از برنام ها برای این رشته مدال آور حاشیه سازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قرار است فدراسیون دو و میدانی بین 22 تا 24 ورزشکار را به مسابقات ارزوروم ترکیه که یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک است اعزام کند همچنین رقابت های جام کازانف در قزاقستان در تیر ماه یکی دیگر از شانس های کسب سهمیه المپیک برای 8 تا 10 ورزشکار است.

مدیر آموزش کمیته تیم های ملی گفت: از زمانی که  کیهانی ریاست فدراسیون را عهده دار شده است حامیان مالی تمام هزینه های برگزاری رقابت های داخلی و اعزام ورزشکاران به اردوهای خارجی را تقبل کرده اند.

خواجوی یادآورشد: در المپیک ریو تنها حدادی شانس کسب مدال را داراست این مهم در صورتی که حدادی بتواند در فرصت باقیمانده رکورد خودش را ارتقاء بخشد، تحقق می یابد تا همانند المپیک لندن مدال آوری کند، امیدوارم باقی دوومیدانی کاران هم در این مسابقات مهم رکوردهای ملی را ارتقا دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.