سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

14 بیمار در نوبت جراحی طرح درمان رایگان بیماران مبتلا به تومور مغزی

مدیرعامل بیمارستان رضوی از قرار گرفتن پرونده 14 بیمار در نوبت جراحی و در راستای طرح «درمان رایگان بیماران مبتلا به تومور مغزی» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دکتر سعید هاشم‌زاده گفت: تعداد کل ثبت‌نام‌های صورت گرفته در این طرح در مرکز مهر رضوی، 845 نفر بوده است. که از این میان حدود 200 پرونده در کمیسیون‌های مرتبط و در جریان نخستین کنگره بین‌المللی سرطان رضوی، بررسی و در خصوص اقدامات درمانی آن‌ها نظرات پزشکان متخصص اخذ شده است.

وی گفت: بیش از 600 پرونده نیز در نوبت بررسی کمیسیون قرار دارند.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به اینکه درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی هزینه‌های زیادی را به بیماران تحمیل می‌کنند؛ افزود: با توجه به ظرفیت‌های بیمارستان رضوی و با توجه به تعداد زیاد پرونده‌های رسیده سعی خواهد شد؛ در فواصل زمانی مناسب و با توجه به اولویت درمانی هر پرونده، اقدامات درمانی لازم نظیر جراحی، رادیوتراپی، شیمی‌درمانی و سایر پیگیری‌های ضروری در خصوص درمان این بیماران انجام شود.

گفتنی است؛ طرح درمان رایگان بیماران مبتلا به تومور مغزی در بیمارستان رضوی در اردیبهشت ماه سال جاری برای نخستین بار اجرایی شد؛ در راستای اجرای این طرح و در حاشیه کنگره بین‌المللی سرطان در این بیمارستان 8 عمل جراحی پیشرفته با بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید بر روی این بیماران انجام شد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.