سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دزفول میزبان گردشگران خارجی

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون 100 گردشکر خارجی از آثار تاریخی و دیدنی این شهرستان دیدن کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب زلقی بیان کرد: این گردشگران از کشورهای کره، هلند، ایتالیا و اسپانیای و برخی دیگر از کشورها در سفر به ایران از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان دزفول دیدن کردند.

وی همچنین از سفر یک گروه 9 نفره از گردشگران ژاپنی به دزفول خبر داد و افزود: این گردشگران روز یکشنبه از بافت قدیم، پل باستانی و دیگر آثار باستانی دزفول  و همچنین رودخانه دز دیدن خواهند کرد.

زلقی با اشاره به اینکه این گروه به مدت 2 روز در دزفول اقامت دارند اظهار داشت: بازدید از اثر جهانی چغازنبیل در هفت تپه از دیگر برنامه سفر گردشگران ژاپنی می باشد.

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان دزفول اکثر گردشگران نیمه دوم سال را برای سفر به شهرستان دزفول انتخاب می کنند.

این مقام مسئول گفت: در سال گذشته بیش از 1 هزار و 200 گردشگر خارجی از مناطق تاریخی و طبیعی شهرستان دزفول دیدن کردند.

در ایام نوروز امسال نیز 1،5 میلیون مسافر به دزفول سفر کردند.

پل ساسانی، رودخانه دز، بافت قدیم، آسیاب های آبی به همراه جاذبه های گردشگری و کوهستانی بخش سردشت و شهیون دزفول سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.