سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معینی: گروهمان راحت نیست/ ملی پوشان برای موفقیت نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند

سرپرست کمیته جوانان پس از مشخص شدن قرعه کشی مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی هند برگزار می شود، گفت: در گروه آسانی قرار نداریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: با توجه به اینکه تیم ها درگذشته چه نتایجی را کسب کرده اند سید بندی ها مشخص می شود و همین امر باعث شده تا تیم ها از نظر نیرو و توان بازی به طور مساوی تقسیم شوند و درگروه های مختلف قرار گیرند. تیم های خوبی که در گذشته بنا به هر دلیلی نتایج مثبت نگرفته اند نیز در یک گروه قرار می گیرند.

وی گفت: اکنون در آسیا همه تیم ها در تلاشند تا در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرند و با پشتکاری که سالیان سال دارند، شاهد رقابتهای جذابی از تمامی تیمها خواهیم بود. تیم هایی مانند مالزی، ویتنام، میانمار و یمن نسبت به دوره های گذشته رشد بسزایی دارند بر همین اساس و با وجود چنین تیم هایی دیگر نمی توان گفت یک گروه بازی های راحتی دارد و یا گروه دیگر بازیهای سختی را برگزار خواهد کرد.معتقدم در هیچ گروهی تیم ها به سادگی بالا نمی آیند و خوشحالم که همه تیم ها برای موفقیت و قرار گرفتن در یک سطح تلاش مضاعفی می کنند.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره تیم هند بیان کرد: هند از شرایط میزبانی بهره می برد و در سالیان گذشته نیز در رده پایه بسیارفعالیت داشته است ضمن اینکه مربی خارجی برای تیم های پایه خود استخدام کرده و از بودجه مناسبی بهره می برد. تیم عربستان که در رده پایه همانند هند و امارات تیم نسبتا خوبی است و معتقدم در سه ماه و نیم آینده ای که تیم ها فرصت آماده سازی دارند، سخت تلاش خواهند کرد تا متحول شوند و در مرحله نهایی بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند. با توجه به اینکه با تیمهای عراق، عمان، یمن و سوریه در گروه های مختلف بازی نخواهیم کرد، میتوان در صورت درخواست کادر فنی اقدامات لازم را برای بازیهای دوستانه با این تیم ها انجام دهیم.

معینی ادامه داد: درصدد آن هستیم تا با رایزنی های مختلف طبق درخواست کادر فنی بازی هایی را با تیم های عربی برگزار کرده تا این تیم بتواند شناخت خوبی از نحوه بازی و رفتاری که تیمهای عربی در مسابقات از خود به نمایش می گذارند را به دست آورد.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای تیمهای پایه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در صورت مهیا شدن شرایط برنامه های تدارکاتی را برای جوانان و نوجوانان به مرحله اجرا می رساند تا شاهد موفقیت بیش از پیش تیم ها باشیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.