سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برگزاری دومین مانور اطفاء حریق در لرستان

با حضور مسئولان کشوری و استانی دومین مانور اطفاء حریق همزمان با سه استان کشور در لرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیرکل حفاظت محیط‌‌ زیست استان لرستان دقایقی پیش در حاشیه مانور اطفاء حریق استان لرستان هدف از برگزاری این مانور را آمادگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع عنوان کرد و گفت: برگزاری مانور اطفاء حریق در چهار استان کشور انجام گرفته و در استان لرستان این مانور با حضور استان‌های غرب کشور و 15 دستگاه مرتبط لرستانی برگزار شده است.

فتحی بیرانوند با بیان اینکه 457 هزار هکتار از مناطق چهارگانه استان لرستان به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم در حوزه کاری حفاظت محیط‌زیست قرار دارد، افزود: در این مانور دستگاه‌های مانند جهاد کشاورزی، آتش‌نشانی، هلال احمر، مدیریت بحران لرستان، شهرداری، سپاه و بسیج حضور دارند.

وی پیشنهاد کرد که برای اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع استان پیشنهاد مسؤولان سیستم هوشمند هشدار حریق را مدنظر داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط‌‌زیست استان لرستان گفت: با توجه به اینکه 95 درصد علت وقوع آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها و مراتع لرستان مربوط به عوامل انسانی است، از این‌رو از ظرفیت نیروهای محلی مانند دهیاران برای خاموش کردن آتش استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: برگزاری ، مانور ، حریق ، لرستان ، اطفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.