سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آخرین شرایط خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی

آخرین شرایط خرمشهر یک روز مانده به فینال جام حذفی تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جام حذفی به نام یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده و این شهرستان بهترین گزینه برای میزبانی فینال این رقابت است که جای تشکر و قدردانی برای این تصمیم ارزشی دارد.

فرامرز کیانی‌زاده افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار مردمی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن و ناموس خود مردانه به استقبال شهادت رفتند و حماسه های غرورآفرینی رقم زدند.

وی گفت: قرار است فینال رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور برای ادای دین به خرمشهر و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا هر ساله در این شهرستان برگزار شود و این کمترین کاری است که ما برای ارج نهادن به رشادت‌ها و از جان گذشتگی های مردم شریف خرمشهر می توانیم انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به ظرفیت 15 هزار نفری و گنجایش کم ورزشگاه خرمشهر و گرمای هوا از تماشاگران عزیزی که قصد دارند از شهرستانهای اطراف به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، درخواست می‌شود از حضور در ورزشگاه خودداری کرده و بازی را در منزل تماشا کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.