سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مدیرکل ورزش خوزستان: تمهیدات لازم برای برگزاری فینال جام حذفی باشگاههای کشور فراهم است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:با توجه به حساسیت بازی فینال جام حذفی باشگاههای ایران تمامی تمهیدات لازم در زمینه برقراری امنیت، استقرار تماشاگران و شرایط رفاهی فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده اظهار کرد: با توجه به جلسات متعددی که در ماه های اخیر درخصوص برگزاری بازی تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با فرمانداری خرمشهر و سایر دستگاه های مربوطه برگزارشده است همه شرایط برای میزبانی فراهم است.

وی افزود: همچنین با توجه به این که دیدار پایانی جام حذفی به منظور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می شود اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش از بازی و در بین دو نیمه از دیگر برنامه هایی است که در روز بازی پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین پیش از بازی به پاس قدردانی از زحمات پیشکسوتان ملی پوش استان از تعدادی از بازیکنان اسبق این شهرستان تجلیل به عمل آمده و در پایان بازی نیز از تعدادی از خانواده معظم شهدا نیز تقدیر خواهد شد.

وی بیان کرد: باتوجه به ظرفیت محدود ورزشگاه خرمشهر و حساسیت بازی پایانی جام حذفی پیش بینی می شود تماشاگران بیش از ظرفیت ورزشگاه برای تماشای این بازی حضور یابند که امید است در این بازی حساس نیز بتوانیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم.

مراسم اهدای جام حذفی به موزه دفاع مقدس روز دوشنبه 10 خرداد با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ، رئیس حراست وزارت ورزش ،مسئولان سازمان لیگ ، مسئولان استانی و جمعی از ورزشکاران برگزار میشود.

در این مراسم علاوه بر اهدای جام ، نمونه مدال قهرمانی، پیراهن ها و بازوبند های امضا شده کاپیتان های تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران و کارت های زرد و قرمز امضا شده داوران به این موزه اهدا خواهد شد.

همچنین رژه ورزشکاران و اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران رشته های اسکیت، تکواندو و کنگ فو و کبدی، اجرای سرود ویژه برنامه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گروه نواهای آیینی حرا، تجلیل از 20 نفراز عوامل سازنده استادیوم و برگزاری فینال جام حذفی ، تجلیل از عبدالرزاق خادم پیر، عبدالمجید بشکار، هوشنگ مرادی، سید محمد علوی و جلال کاملی از پیشکسوتان ملی پوش فوتبال خرمشهرو تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی است که در حاشیه این دیدار انجام می شود.

فینال جام حذفی و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.