سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان یزدی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش+تصاویر

جمعی از دانش آموزان یزدی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش یزد اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جمع کثیری از دانش آموزان مقطع متوسطه در اعتراض به سطح سوالات امتحانی پایان ترم دروس زمین شناسی، فیزیک، شیمی و دینی ، در مقابل اداره کل آموزش و پرورش یزد تجمع کردند.


مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد گفت: اولین بار است که دانش آموزان یزدی به این شکل اعتراض خود را به گوش مسئولین آموزش و پرورش می رسانند. 

قانع افزود: مسئولین آموزش و پرورش یزد با اتخاذ تدابیر ویژه و با دعوت دانش آموزان به آرامش ، ایشان را به نمازخانه اداره کل هدایت نموده و در فضایی آرام به گفت و گو پرداختند.


مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به این که سابقا مطالبات دانش آموزی در فضایی آرام و منطقی و یا از طریق مدیران مدارس به مسئولین آموزش و پروش انتقال داده می شده گفت: عواملی که غالبا در شبکه های اجتماعی فعالند،  قصد دارند با تحریک احساسات دانش آموزان و از طریق نشر اکاذیب ، فضای علم و ادب را به مخاطره اندازند.

وی خاطر نشان کرد: با صحبت های مسئول آموزش متوسطه و رییس اداره سنجش و قول پیگیری مطالبه دانش آموزان از طریق وزارت آموزش و پرورش، در حال حاضر دانش آموزان به اعتراض خود پایان داده اند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.