سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های جایزه بزرگ

رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی در بخش بانوان ظهر امروز در مجموعه آفتاب انقلاب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ؛ مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی، در بخش بانوان، صبح امروز (شنبه) ، در سه ماده در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
 
در این رقابتها شرکت کنندگان از تیم های البرز، خراسان رضوی، کردستان، تهران، فارس، گلستان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی در مواد، 200 متر، 400 متر و پرش سه گام به مصاف یکدیگررفتند.  
 
نتایج مسابقات در بخش بانوان در ماده 200متر به شرح زیر است:فائزه نسایی از خراسان رضوی با ثبت زمان 26:14 به مقام نخست دست پیدا کرد و پس ازوی مائده علی نژاد و سمیه کاظمی به ترتیب در رده های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
 
در ماده 400متر الهام کاکلی از استان البرز با ثبت زمان 57:56 توانست به مقام قهرمانی  این دوره از رقابت ها دست یابد و زهرامرادی و نیلوفر سرحدی به عناوین دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

 
در ماده پرش سه گام نیز جواهر زمانی از گلستان با 12:86رکورد سانتی متر توانست به مقام نخست دست پید ا کند و پس از وی سمانه کوهکن و ثریا قلیچ نیازی از همین استان با رکوردهای 12:24و 11:74 به ترتیب در مکانهای دوم و سوم این مسابقات ایستادند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.