سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل اسحاق: نفت باشگاه بی ارزشی نیست/ زیر قیمت نمی فروشیم

ناظر کارگروه فروش باشگاه نفت تهران گفت: این باشگاه ارزش بالایی دارد و ما وظیفه داریم به بهترین قیمت آن را به فروش برسانیم.

حسین آل اسحاق دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره تمدید مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی متقاضیان خرید باشگاه نفت تهران، اظهار کرد: با توجه به تعدد متقاضیان، برگزاری جلسه توجیهی فروش باشگاه نفت در روز چهارشنبه هفته قبل و تعطیلات آخر هفته، متقاضیان برای مطرح کردن شرایط واگذاری در جلسات هیئت مدیره خود و تهیه ضمانت نامه بانکی از ما درخواست کردند در صورت امکان مهلت ارائه پاکت ها را تمدید کنیم.


وی افزود: پس از برگزاری جلسه با اعضای کارگروه به این نتیجه رسیدیم که مهلت دریافت پاکت متقاضیان را 3 روز و تا پایان وقت اداری سه شنبه 11 خرداد تمدید کنیم.


آل اسحاق درباره این که با توجه به برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه ملوان آیا به صورت ویژه هیئت مدیره این باشگاه، چنین درخواستی داشته است یا خیر، بیان کرد: تنها ملوان خواستار تمدید مهلت ارائه پاکت ها نبود. بلکه چند شرکت دیگری که در جلسه توجیهی حضور داشتند و همچنین یکی، 2 فرد دیگر هم از ما این موضوع را درخواست کردند.


وی ادامه داد: هر کسی قصد حضور در مزایده باشگاه نفت را داشته باشد تا سه شنبه پاکت مبلغ پیشنهادی خود را همراه با ضمانت نامه بانکی به ما تحویل بدهد. پس از دریافت این پاکت ها تا پایان هفته تکلیف واگذاری باشگاه نفت قطعی می شود. به هر حال به دلیل این که باشگاه نفت دولتی نیست، ما برای برگزاری مزایده تابع مناقصه های دولتی نیستیم. بنابراین وظیفه داریم جنسمان را به بهترین شکل و بالاترین قیمت به فروش برسانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.