سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پایان خط شرارت دو برادر جیرفتی/ پلیس سد راه عوامل ناامنی درجیرفت

جانشين فرمانده انتظامي "جيرفت" از دستگيري برادران شرور مسلح و فراري در عمليات مأموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ  نبي الله مير افضلي گفت: در پي اظهار نارضايتي اهالي يکي از روستاهاي اطراف و اقدامات اطلاعاتي ماموران مبني بر شرارت هاي متعدد دو برادر شرور، لذا تحقيقات پليس در خصوص موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وي گفت: با گسترش چتر اطلاعاتي ماموران مشخص شد نامبردگان از مجرمان سابقه دار هستند و دست به جناياتي نظير گروگان گيري، اخاذي مسلحانه و ادم ربايي زده اند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد :با استعلام از سوابق محرز شد كه اين مجرمان طي حکم صادره از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان جيرفت تحت تعقيب است لذا با هماهنگي مقام قضايي دستگيري انان در دستور کار ويژه پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.

ميرافضلي خاطر نشان کرد: اين دو برادر شرور پس از انجام شرارت سريعا به کوهستانهاي اطراف متواري مي شدند که با توجه به کوهستاني و صعب العبور بودن منطقه توفيقي در دستگيري آنان حاصل نشد که اين امر احساس ناامني ايجاد كرده بود.

وي گفت: با اين حال پليس با انجام يك سري كار اطلاعاتي دقيق و استفاده از نقشه قبلي اين دو شرور را از منطقه کوهستاني و صعب العبور به محل مورد نظر هدايت كرد و سپس محل اختفا را محاصره و در يك عمليات غافلگيرانه آنان متهمان را دستگير كرد.

سرهنگ ميرافضلي ياد آور شد: اين برادران شرور از اراذل و اوباش منطقه بودند که چندين فقره آدم ربايي، -تحصيل مال نامشروع، اخاذي مسلحانه و ايراد ضرب و جرح در کارنامه سياه خود دارند .
انتهای پیام/ح
برچسب ها: ناامنی ، جیرفت ، شرارت ، برادر ، شکایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.