سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح پروژه های آبرسانی در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا 130 پروژه آبرسانی را در جای جای استان اردبیل تکمیل کرده و به صورت متمرکز در مراسمی در طول سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محسن قنبری افزود: ما در سال گذشته و امسال تکمیل 15 مجتمع آبرسانی روستایی را با پوشش 846 روستا و جمعیتی بالغ بر 208 هزار نفر در اولویت قرار دادیم و در کنار آن پروژه‌های آبرسانی به 51 روستا را نیز با جمعیت 38 هزار نفر به شکل تک روستایی در حال اجرا داریم.

وی گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا 130 پروژه آبرسانی را در جای جای استان اردبیل تکمیل و به صورت متمرکز در مراسمی در طول سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبار تخصیصی در سال 94 به این شرکت از محل استانی 7 میلیارد و 137 میلیون تومان بوده و از اعتبارات ملی نیز بیش از 34 میلیارد و 440 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است، افزود: در مجموع اعتبارات تخصیصی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در سال مالی جاری بیش از 41 میلیارد و 577 میلیون تومان بوده است.

قنبری از اختصاص 30 میلیارد تومان سهم استان از محل صندوق توسعه ملی استان خبر داد و گفت: قرار است تا پایان امسال 100 درصد این رقم تخصیص پیدا کند که تا این لحظه 13.5 درصد آن اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 33 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش آب شرب سالم و بهداشتی قرار می‌گیرند که قرار است با تامین اعتبار 32 میلیارد تومان این پروژه‌ها پاییز امسال افتتاح شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.