سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن در رامشیر

برگزيدگان مسابقات قرآن رامشير معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامشیر، گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رامشیر در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی بزرگسال معرفی شدند.

حجت‌الاسلام جواد کلانترافزود: در رشته ترتیل سلمان محمدی‌نیا، روح‌الله قنواتی، محمدعلی شریفات و در رشته قرائت احمد مقدم، منصور چراغیان و مسعود شریفات، رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی گفت: رحیم شریفی و ابراهیم ساکی در رشته حفظ کل، احمد خلیل‌زاده و سید علی موسوی‌زاده در رشته حفظ ۲۰ جزء، مجتبی آلبوناصر، حسین شریفی در رشته حفظ ۱۰ جزء، سلمان محمدی، محمدعلی شریفات و سجاد جاودانیان در رشته اذان، رحیم شریفی، روح‌الله قنواتی و جعفر شریفی در رشته دعاخوانی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامشیر افزود: فاطمه آلبوغبیش، هدی شجیرات و زهرا آلبوغبیش در رشته ترتیل مرضیه غبیشاوی، ندا شجیرات و لیلا پورمرفاوی در رشته قرائت عناوین برتر را به دست آوردند.

کلانتر گفت: زینب خالدی‌نسب، فاطمه عبدی و ایمان حویزاوی در رشته حفظ ۵ جزء، فاطمه افضلی، زینب سلیمانی، اشرف سمیری اصل‌نژاد در رشته حفظ ۱۰ جزء، منصوره شریفی، زهرا سلیمانی و پریجان صادقی در رشته حفظ ۲۰ جزء به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود:داوری این مسابقات که با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده همراه بود بر عهده شهروزه راشدی، زینب عبدی و زهرا سلیمانی، ابراهیم ساکی، حبیب درویشی و سالم خالدی بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.