سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ماه نشان» را راویان جنگ به روی آنتن می‌برند

راویان هشت سال دفاع مقدس «ماه نشان» را در شب‌های ماه مبارک رمضان به روی آنتن می برند.

محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق در خصوص اجرا و پخش ویژه برنامه «ماه نشان»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «ماه نشان» عنوان ویژه برنامه‌ای است که هر شب به صورت زنده به تهیه‌کنندگی پیام ابراهیم پور، در قالب بخش‌های مختلف رسانه‌ای، مستند و دیگر بخش‌های متنوع به موضوع فعالیت‌های اجتماعی می‌پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه با محوریت مجموعه کارهای اجتماعی است که در جبهه فرهنگ انقلابی قرار دارد و با همراهی تعدادی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند: سم زدایی و مبارزه با اعتیاد و نمونه کارهای خودجوش مردمی می‌پردازد.

ناجی در خصوص اجرا و پخش ویژه برنامه «ماه نشان» تصریح کرد: بیژن نوباوه و حسین یکتا که هر دو از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و راویان جنگ تحمیلی هستند، اینبار با محوریت رفتارهای اجتماعی، راوی مسائل اجتماعی می شوند.

وی به روند تولید و ساختار ویژه برنامه «ماه نشان» اشاره کرد و گفت: این برنامه با وزن سنگینی که دارد تمرکز بیشترش را روی نهادها، حرکت های خودجوش مردمی و فعالیت‌های امور جهادی قرار داده است.

مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق سیما افزود: ویژه برنامه «ماه نشان» هر شب با یک سوژه مجزا به معرفی مستندهایی که از قبل تولید شده است و دیگر بخش های برنامه می‌پردازد.

وی درباره اجرا و طراحی دکور ویژه برنامه «ماه نشان» تصریح کرد: طراحی و اجرای دکور این برنامه همچنان قطعی نشده است و برای آن مکانی را در فضایی باز درنظر گرفته ایم.

ناجی در پایان خاطر نشان کرد: ویژه برنامه «ماه نشان» به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای بیژن نوباوه و حسین یکتا هر شب به مدت یک ساعت در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.