سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره های لوگوی استقلال برداشته نمی شود!

پس از انتشار خبر برداشتن ستاره های لوگوی تیم فوتبال استقلال تهران ، عزیزاله محمدی این خبر را تکذیب کرد.

عزیزاله محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهارکرد: فکر نمی کنم ستاره های لوگوی استقلال برداشته شود، زیرا سازمان لیگ اشتباهی را انجام داده و سریع آن را اصلاح کرد. وبه نظر نمی رسد ستاره های روی پیراهن آبی پوشان برداشته شود.
وی با اشاره به سقوط ملوان به لیگ دسته یک عنوان کرد: ملوان از تیم های با سابقه وریشه دار فوتبال کشورمان است. این تیم هواداران خوبی دارد و بسیار مهمان نوازند وباید گفت تنهاشادی دل مردم بندرانزلی همین تیم فوتبال است ، که با شادی آن شاد وبا باخت تیم غمگین می شوند.
محمدی ادامه داد: در واقع سقوط این تیم به لیگ یک باعث شد ما هم ناراحت شویم . البته ملوان همانند پیکان و صنعت نفت آبادان باید تلاش کند، که سال آینده به لیگ برتر برگردد.
ریئس اتحادیه باشگاههای ایران با پرداختن به اعتراض ذوب آهن منبی برتعویض زمان فینال جام حذفی، تصریح کرد: به دلیل 14 و 15 خرداد که همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد مصادف شده است، قادر به برگزاری فینال جام حذفی نخواهیم بود. و دلیل دیگر اینکه با توجه به دیدارهای تدارکاتی با مقدونیه اردوی تیم ملی از 10 خرداد برگزار می شود. و کی روش ، سرمربی تیم ملی خواهان حضور بازیکنان استقلال و ذوب آهن در اردو است. وتنها زمانی که سازمان لیگ مقرر کرده بود نهم خرداد بود، که برگزار شود.
وی یادآورشد: امیدوارم در دیدار جام حذفی شاهد دیدار خوبی و تماشاگر پسندی باشیم.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.