سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کشف 60كيلو مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام يك باند بزرگ مواد مخدر در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار عليرضا صالحي با اعلام اين خبر گفت: مبارزه بي امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی با عاملان تهيه و توزيع مواد افيوني و همچنين پيشگيری از پديده شوم اعتياد  يکي از اولويت هاي اساسی فرماندهی انتظامی استان زنجان است.

وي از انهدام يك باند بزرگ مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان با انجام كار اطلاعاتی يك ماهه از فعاليت يك باند بزرگ مواد مخدر كه اقدام به قاچاق و حمل مواد مخدر از استان های مركزی به غرب كشور مي كرد مطلع شدند .

سردار صالحی افزود: ماموران با تشديد اقدامات اطلاعاتي ، اعضاي 6 نفره اين باند را شناسايي و با سه دستگاه خودرو در اتوبان " زنجان – قزوين " طي يك عمليات منسجم غافلگير و دستگير کردند .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در بازرسی از خودرو متهمان 60 كيلو ترياك كشف شد خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده جوان و نزديك 20 سال سن دارند .

وي با تاكيد بر اينكه كاهش سن قاچاقچيان و مصرف كنندگان مواد مخدر هشداري جدي براي خانواده هاست گفت: با همكاری پليس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار از اواخر سال گذشته تا به امروز 500 كيلو مواد مخدر از قاچاقچيان و سوداگران مرگ كشف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه در سال جاری كشف مواد مخدر از نوع ترياك در استان 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است اظهار کرد: يکي ديگر از اقدام های موثر پليس جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر است كه شاهد افزايش دستگيری و معرفی آنان به مراکز بازپروری در استان هستيم .

فرمانده انتظامی استان زنجان نقش نهاد خانواده را در پيشگيري از آسيب هاي مواد مخدر بسيار مهم و حياتي دانست و گفت:ضروری است خانواده ها نظارت بيشتری به فرزندان خود داشته باشند.



انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.