سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ایجاد شرایط لازم برای فروش بلیت فینال جام حذفی در خرمشهر

شرایط لازم برای فروش بلیت فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: در فاصله یک کیلومتری ورزشگاه اروندان تا شهرک سوم خرداد دو کانکس برای خرید بلیت، بازرسی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برقرار می شود.

امین صابری افزود: از مقابل شهرک کوی سوم خرداد تردد خودروها به طرف ورزشگاه ممنوع و گیت فروش بلیت در اولین بازرسی مقابل این شهرک برقرار و همچنین به زودی در چهارراه شهید مطهری (مرکز شهر خرمشهر) مکانی برای فروش بلیت ایجاد می شود.

وی حداقل قیمت بلیت ها را پنج و حداکثر را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت تماشای بازی های جام حذفی کشور در ورزشگاه ۱۵هزارنفری نفت و گاز اروندان خرمشهر، ۱۰هزار تومان برای جایگاه های پایین و پنج هزار تومان ویژه جایگاه های بالا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، از اتخاذ تدابیری برای تردد و پارک خوردوها در روز برگزاری مسابقه اشاره کرد و افزود: به طور موقت از مسیر مخالف به طرف ورزشگاه برای تردد خودروهای در حال حرکت به سمت اهواز استفاده خواهد شد.

صابری گفت:در مقابل شهرک سوم خرداد (پیش ساخت) پارکینگ بزرگی تدارک دیده شده و از اردوگاه شهید باکری نیز برای  پارکینگ در این ایام استفاده می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.