سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

کشف بیش از 175 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: 175 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق در استان کشف و 2 باند نیز در این رابطه منهدم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و به منظور برخورد قاطعانه با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک عامل مخرب بر اقتصاد کشور، مبارزه با آن به طور ویژه در اجرای ماموریت های پلیس قرار دارد.
 
ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در راستای تشدید فعالیت های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از توان تخصصی موفق به شناسایی 2 باند بزرگ که اقدام به قاچاق فرآورده های سوختی در زاهدان می کردند، شدند.
وی ادامه داد: ماموران در چند عملیات غافلگیرانه بر علیه این باند، ضمن توقیف 17 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 175 هزار و 450 لیتر انوع فرآورده های نفتی قاچاق را کشف و در این رابطه 24 متهم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان نیز از افزایش 24 درصدی تشکیل پرونده های قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: دستگیری متهمان در این پرونده ها 13 درصد افزایش پیدا کرده است.
سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: 403 متهم در حوزه قاچاق کالا از ابتدای سالجاری تاکنون در استان دستگیر شدند که در همسنجی با سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می دهد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.