سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رفتار روحانی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 موثر است

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: رفتار روحانی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 موثر است.

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قرار دادن گزینه دیگری در مقابل روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: بستگی به تعامل روحانی با اصلاح طلبان دارد البته موضوع  ریاست مجلس، این مسئله را تعیین تکلیف می‌کند که چقدر روحانی به اصلاح‌طلبان بها می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در 1 سال باقی مانده تا انتخابات رفتار روحانی در مورد انتصاب‌های فرمانداران و استانداران و تغییراتی که مورد مطالبه طیف اصلاحات است، تا حدی در تعیین نامزد نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 تاثیر گذار است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با اشاره به اینکه روحانی اصلاح‌طلب نیست، گفت: روحانی در سال 92 از موج اصلاح‌طلب استفاده کرد و در انتخابات پیروز شد.

قربانزاده بیان کرد: اگر اصلاح‌طلبان تشخیص دهند، فرصتی مهیا شده که می‌توانند از روحانی عبور کنند و همچنین احساس کنند حاکمیت صلاحیت نامزد مورد نظرشان را تایید می‌کند و یا اقبال افکار عمومی نسبت به آن نامزد جود دارد، قطعا از روحانی عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف مشترک روحانی و اصلاح‌طلبان با رقابتی که با اصولگرایان داشتند، در سال 92 محقق شد، گفت: در انتخابات مجلس دهم نیز این تفاهم به نتیجه رسید از این رو روحانی امیدوار است که کماکان این تفاهم میان اصلاح‌طلبان و حامان دولت روحانی حفظ شود.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در پایان خاطر نشان کرد: روحانی نمی‌خواهد به عناصر اصلاح‌طلب زیادی میدان دهد و راهی برای اصلاح‌طلبان باقی نگذارد که نامزدی در انتخابات 96 داشته باشند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.