سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان قهرمان مسابقات جودو، در بخش کاتا کشور شد

در پایان یازدهمین دوره مسابقات کاتای جودو قهرمانی کشور پس از همدان تیم های اصفهان و خراسان رضوی در مکان های دوم و سوم ایستادند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ٬ یازدهمین دوره مسابقات کاتای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز در شهر مریانج همدان برگزار شد که با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید .

در بخش تیمی٬ تیم همدان با کسب ۲ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید و تیم اصفهان با یک مدال طلا و یک نقره به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم خراسان رضوی با یک مدال طلا و یک عنوان چهارمی به مقام سومی دست یافت.

در بخش انفرادی و در کاتامه نوکاتا باجلان وروحانی از اصفهان اول ٬ عظیمی و رضایی از قم دوم و وحید و شلم جاری از اصفهان ب به مقام سوم دست یافتند.

در ناگه نوکاتا وثوق و کریمی ناصر از همدان اول نودهی و حصاری ار گلستان دوم و یاوری کیا و بندری نسب از خوزستان سوم شدند در جونوکاتا جاوید و شیری از خراسان رضوی اول کیوان حقیقت و رحمان رحمانی از تهران دوم ٬محمدی و ایمانی از قم به مقام سوم دست یافتند.

در کیمه نوکاتا استان مازندران اول اصفهان دوم و قم به مدال برنز دست یافت ٬ در کودوکان گوشین جوتسو کریمی و نجفی از همدان اول قم ب دوم و سالاری و صحرایی از قم الف سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.