سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جهاد کبیر در ادبیات قرآنی

امروزه جنگ نظامی در دنیا مطرح نیست چرا که جنگ نرم در حال پیشروی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی سال هاست که تلاش می کنند این انقلاب را شکست دهند گفت:مجاهدت های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر با قدرت الهی بود که به نتیجه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت:رهبر فرزانه ی انقلاب در دیدار های خود نکات مهمی را برای جامعه یاد آوری می کننند که از جمله ی این نکات می توان به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اشاره کرد که در آن به حیله ها و ترفند های دشمن برای نابودی انقلاب اشاره کرد.

وی افزود:رهبر انقلاب ت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی توصیه کردند.

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان زنجان بیان کرد:با توجه به بیانات رهبری مجلس خبرگان رهبری باید انقلابی باشد و انقلابی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به مجلس گفت:دولت باید بر اساس قانون گزاری های مجلش پیش برود.

وی در ادامه گفت:یکی از سنت های مهم در استانه ی ماه رمضان غبار روبی مساجد است که بسیار مهم است.

نماینده ی ولی فقیه در زنجان خاطر نشان کرد:با توجه به بیانات رهبری مجلس باید متدین و متعهد به نظام باشد و از خطی مشی های آمریکا پیروی نکند و خواستار پیشرفت و توسعه باشد.

خطیب نماز جمعه ی زنجان بیان کرد:مساجد پایگاه اولیه ی اسلام بوده است و کسانی که در مسجد با همکاری کردم و هیات امنا فعالیت می کنند ستون مسجد هستند.

وی در ادمه با اشاره به 11 خرداد روز جهانی بدون دخانیات افزود:اعتیاد و دخانیات عامل بسیاری از بیماری هاست و افراد زیادی را در جهان به کام مرگ می کشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان با اشاره به سالروز درگذشت حجت الاسلام حاج سید علی اکبر ابوترابی گفت:ایشان 10 سال در زندان رژیم سعودی مقاومت را به همه نشان دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: جهاد ، نماز ، جمعه ، زنجان ، جنگ ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.