سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

خطبه های نماز جمعه

حجت الاسلام والمسلمين عابدينی برلزوم وحدت و همدلی نمایندگان مجلس برای توسعه و رونق استان تاكيد كرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ امام جمعه قزوين در خطبه های نماز جمعه اين هفته با اشاره به آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : با همدلی و هماهنگی در بین نمایندگان  می توان مشکلات بخش صنعت  و همچنین رونق اشتغال  استان را بر طرف کرد .

وی اضافه كرد : لازم است تا نمايندگان اين دوره از تجربیات نمایندگان دور قبل برای پیشبرد اهداف استان استفاده کنند .

نماينده ولی فقيه در استان در ادامه به صنعتی بودن استان قزوین اشاره کرد و گفت: درآمد معیشتی اکثر  مردم استان بستگی به رونق بخش صنعت استان دارد که لازم است  همه مسئولین با همکاری هم برای مبارزه با بیکاری ، پیگیری رفع مشکلات مردم ، احیای صنعت ، کشاورزی و استفاده بهینه از آب و خاک استان تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمين عابدينی در ادامه به انتخاب بجا و نشاط آفرین آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: غرب و استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای ضعف مجلس خبرگان به کار برد  که با انتخاب جانانه آیت الله جنتی همه این توطئه ها خنثی و نقش بر آب  شد .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دهه بهداشت تکریم مساجد گفت: مردم  باید با حضور در مساجد ضمن تمیزی و پاکیزگی مساجد برای اماده شدن به استقبال ماه رمضان گام بردارند.

عابدینی در ادامه به سالروز رحلت محمد حسن شیرازی اشاره کرد و افزود: این عالم بزرگ با فتوای خود درباره تحریم تنباکو و پیروی مردم از روحانیت آن زمان زمینه خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و انگلیس را فراهم کرد.

امام جمعه قزوین ضمن گراميداشت ياد و خاطره  مرحوم سید علی الکبر ابوترابی گفت: این عالم بزرگ و وارسته نقش مهمی را در ترویج ارزشهای دینی و اسلامی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در پایان خطبه های نماز جمعه ، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به عنوان امام جمعه موقت قزوین معرفی کرد.

انتهای پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.