سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پلاک شهید خرازی به شهردار اصفهان اهدا شد

شهردار اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان در طرح هم‌عهدی با شهدا مشارکت کرد و با شهید حسین خرازی هم عهد و هم قسم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی‌نژادبه همراه ‏جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در غرفه قرار عاشقی در گلستان شهدا با شهدا عهد بستند.‏

شهردار اصفهان  پس از هم‌عهدی با شهید حسین خرازی اظهار کرد: سوم خرداد بهانه‌ای شد تا شهرداری اصفهان در طرحی به‌نام هم عهدی با شهدا، فضای شهری اصفهان را حال و هوایی معنوی ببخشد.

وی اهداف و چگونگی طرح هم‌عهدی با شهدا را تشریح کرد و افزود: در این طرح هر شهروند با حضور در ایستگاه‌های طراحی شده در هفت میدان اصلی شهر با یک شهید هم عهد شده و عهدنامه‌ای را امضا می‌کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: هر شهروند با ثبت‌نام و امضای عهدنامه متعهد می‌شود که حداقل پنج بار در سال غبارروبی از مزار آن شهید را در برنامه زندگی خود قرار دهد.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: مطالعه زندگی‌نامه، مرام و منش شهدا و سرلوحه قراردادن ارزش‌های اخلاقی شهدا در زندگی جوانان خود سبب تحول معنوی در نسل دوم و سوم انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با در پیش بودن خرمشهرها اظهار کرد: نزدیک کردن نسل سوم انقلاب به ارزش‌های اصلی این انقلاب برای محافظت و صیانت از انقلاب اسلامی امری ضروری و واجب است.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بر خود لازم می‌داند برای افزایش ارتباط نسل دوم و سوم انقلاب با آرمان‌های شهدا اقداماتی متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان انجام دهد.



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.