سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

استقبال از نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد اروند

از نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد اروند در تهران استقبال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نمایشگاه مذکور به مناسبت هفته فرهنگی مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس از چهارم خرداد ماه جاری برپا و یه مدت یک هفته برپا شده است.

سید مرتضی نعمت زاده افزود: نمایشگاه یاد شده شامل بخشهای صنایع دستی، دفاع مقدس و فضاهای بومی و محلی است که در بخش صنایع دستی در ۴۰ غرفه کارهای دستی و محصولات تولیدی بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایشگاه گذاشته شده است.

وی گفت: در بخش دفاع مقدس نیز دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت مناسبی در قالب بازسازی فضای دوران قبل، حین و پس از جنگ و تصاویر شهدا در قاب تصویر و بخش کودکان، نوجوانان و جوانان در آن دوران به عرض دید عموم گذاشته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در بخش فضاهای بومی و محلی نسبت به ساخت مضیف و برپایی سیاه چادر همراه با پذیرایی سنتی و محلی از مراجعان با قهوه، چای و خرما اقدام کرده ایم.

نعمت زاده از برپایی همایشهای مختلف به عنوان یکی از بخشهای جنبی این نمایشگاه نام برد وگفت: همایشهای مختلفی با محوریت سرداران و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و مدافعان حرم و بانوان و جوانان در مدت زمان برپایی نمایشگاه برگزار شده و ادامه دارد.

وی افزود: در صورت همراهی و همکاری شهرداری تهران یک مضیف در قالب نمادی بومی و محلی منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) به طور دائمی در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.