سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قانون تقلیل ساعت به فرهنگیان 20 سال سابقه یا 50 سال سن می‌رسد

رییس اداره حقوق و مزایای وزارت آموزش و پرورش از مشمولیت قانون تقلیل ساعت برای فرهنگیان دارای 20 سال سابقه آموزشی یا 50 سال سن که سابقه تدریس ندارند خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "محسن نیکویی فرد" در نشست سالانه مسوولان امور اداری مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان در کاشان افزود: حضانت اولیا متکفل سرپرستی است و دلیل بر پرداخت حق اولاد نمی شود.
به گفته وی، حق عائله مندی بانوان فرهنگی مجرد به موجب قانون است و ما مکلف به اجرای آن هستیم.
وی افزود: زمان تحصیل دانشجویانی که از سال 88 متعهد خدمت شده اند جز سنوات خدمت نبوده و قابل محاسبه برای سابقه بازنشستگی نیست ولی رایزنی برای اعمال آن از مسیرهای قانونی در حال انجام است.
به‌گفته‌وی، بدی آب و هوا و  مناطق کمتر توسعه یافته نیز در احکام حقوقی سال جدید در بخش رتبه بندی حرفه ای معلمان مدارس محاسبه خواهد شد.
نیکویی فرد در پایان اظهارداشت:کمک هزینه اولاد برای فرزند دختر تا زمان ازدواج آنها و برای فرزند پسر تا سن 20 سالگی است که به شرط ادامه تحصیل یا نداشتن شغل اداری تا 25 سالگی افزایش می یابد.
شایان ذکر است:نشست سالانه مسوولان امور اداری و تشکیلات مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان مالی ، امور اداری، هیات تخلفات اداری، حقوق و مزایا و هسته گزینش از وزارت آموزش و پرورش، اداره کل اقتصاد و دارایی و آموزش و پرورش استان اصفهان به مدت دو روز در اردوگاه لقمان حکیم قمصر کاشان برگزار شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
در گذشته در مقابل ساعات تقلیل وجهی به معلمان پرداخت می شد اما حالا هرجور که خودشان بخواهند ساعات تقلیل را با ورزش وهنر پر می کنند تا پولی ندهند ،حداقل ساعات تقلیل فرهگیان را در یک روز قرار دهند . وقتی قرار است حقوقی ندهند.
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
بنده سی وسه سال سابقه دارم امسال مجددا تقاضای اشتغال داده ام مسول ابتدایی می گوید تقلیل به شما تعلق نمی گیرد چون سی سال شما پر شده
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
این قانون تقلیل از قبل وجود داشت.گویا این آقا تازه از خواب بیدار شده
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
20 ساله حاضر نیستید 2 ساعت افزایش ساعت کار دبیران در زمان جنگ رو برگردونید اونوقت چطور حاضرید معلم 20 سال رو 20 ساعته کنید؟