سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيروز ارجمند: حسين عليزاده در كنار مجموعه ما می‌ماند

حسين عليزاده هميشه همراه كسانی بوده كه در ايران حركت موسيقايی و پويا داشته‌اند.

پيروز ارجمند مدير اجرایی اركستر فيلهارمونيک پارسی در گفتگو  با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اين اركستر گفت: در مجموع طرح اوليه اين اركستر توسط آقای علی رهبری مطرح شده است و در حال حاضر با همكاری تعدادی از نوازندگانی كه در اين مدت انتخاب كرده‌ايم كار را آغاز خواهيم كرد و به نوعی پايه‌گذاران اين همكاری موسيقيدانان كشور هستند.
 
وي ادامه داد: رهبری از من دعوت كرد كه به عنوان مدير در بخش اجرايی فعاليت داشته باشم و مسئوليت بخش هنری هم بر عهده خودشان است، وی در آينده برنامه ای را اعلام خواهد كرد كه ما طبق آن پيش خواهيم رفت.
 
ارجمند در ادامه افزود: ما در حال تدوين اساسنامه ها، آيين نامه ها، ضوابط و قراردادها هستيم كه برای اين مباحث  ثبت قانونی را انجام دهيم و پس از آن كار را به سرعت شروع كنيم كه يک اركستر سمفونيک خصوصی را داشته باشيم.
 
مدير اجرايی اركستر فيلهارمونيک در پايان صحبت‌های خود درباره حضور حسين عليزاده اظهار داشت: حسين عليزاده هميشه همراه كسانی بوده كه در ايران حركت موسيقايی و پويا داشته‌اند، من شک ندارم كه اگر زمانی لازم باشد كمک خواهند كرد و در كنار مجموعه خواهند بود اما علاقه مند نيستند كه سمت رسمی داشته باشند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.