سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فولاد ایران در تبریز

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فولاد، معادن، فلزات، ریخته گری، متالوژی و تجهیزات وابسته ایران از 6 تا 9خرداد سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نمایشگاه یاد شده همزمان دو نمایشگاه بین المللی در زمینه های ماشین آلات و ماشین ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ایران نیز را در خود جای داده است.

این نمایشگاه ها با استقبال مناسب کارخانجات تولیدی و شرکت های بازرگانی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، فارس، اردبیل، گیلان، قزوین، زنجان، یزد، گلستان، قم و مرکزی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش نمایندگی کشورهای ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه، چک، اوکراین، روسیه، انگلستان، آلمان، اسپانیا، آمریکا، تایلند، هندوستان، دانمارک و لهستان نیز در این نمایشگاه های بین المللی شرکت می کنند.

ماشین آلات راهسازی، معدنی، عمرانی، لیفتراک، ادوات و ماشین آلات حمل و نقل، انواع ماشین ابزار، انواع ابزار آلات برقی، تجهیزات خطوط تولید، انواع مشین برش، فرز، تراش، گیوتین، رول فرم و هزاران تجهیزات وابسته در این نمایشگاه عرضه می شود.

این نمایشگاه های بین المللی از ساعت 15 تا 21 در سالن های پروین اعتصامی و شهریار آماده بازدید صنعتگران و بازرگانان صنایع فولاد، ماشین آلات و ماشین ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین استاد شهریار، پروین اعتصامی، امیر کبیر، آذربایجان، سهند و ستارخان سالانه میزبان حدود 50 نمایشگاه داخلی و بین المللی است.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.