سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تجلیل از 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی

در مراسمی از صاحبان 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه نخستین جشنواره ایده های برتر شرکت سنگ آهن مرکزی یک رویداد بزرگ علمی و اجتماعی محسوب می شود گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد یک میدان رقابت برای نقش آفرینی مؤثرتر صاحبان ایده های برتر در بین پرسنل شرکت بمنظور رشد توسعه پایدار شرکت و با رویکرد کارآفرینی بوده است.

حبیب حسن زاده به روند شکل گیری این جشنواره اشاره و عنوان کرد: در تیرماه سال 94 مدیر عامل شرکت ایده برگزاری این جشنواره در سطح پرسنل شرکت را مطرح و تا نیمه مرداد 106 ایده توسط علاقمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به حوزه های شش گانه تخصصی اولین جشنواره ایده های برتر سنگ آهن مرکزی افزود: ایده های ارائه شده در حوزه های تخصصی مکانیک ، برق و کامپیوتر ، عمران ، معدن ، ایمنی و محیط زیست و حوزه منابع انسانی ابتدا تفکیک و پس از تعیین تیم های داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که در نهایت تعداد 20 ایده بعنوان ایده های برتر جشنواره به کمیته تلفیق راه یافت .

مدیر آموزش و پژوهش گفت: در کمیته تلفیق، داوران ایده های برتر منتخب را مورد ارزیابی و در نهایت 9 ایده بعنوان رتبه های اول تا سوم در هر حوزه تخصصی انتخاب  و 11 ایده دیگر نیز بعنوان ایده های ممتاز شناخته شد .

حسن زاده افزود: در مراسمی با حضور امام جمعه بافق ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، معاون فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش بافق و جمعی از مسؤلان و خانواده های کارکنان سنگ آهن مرکزی از 20 عنوان منتخب جشنواره ایده های برتر با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل بعمل آمد .
انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.