سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

شکاف طبقاتی در آبادان

شکاف طبقاتی در آبادان بیداد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه آبادان گفت: اینکه یک خانواده بسیار متمول و خانواده ای دیگر مجموع درآمدش به ۱۰۰ هزار تومان نمی رسد بسیار تاسف برانگیز است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: هر کاری که قصد انجامش را داریم باید آثار عام داشته باشد و منفعت عمومی مردم به ویژه مناطق محروم را شامل شود.

وی گفت: انتظار می رود تا مسئولان در مورد بازار بورس منطقه آزاد اروند به نحوی عمل کنند که قراردادهای مالی که قرار است انجام شود مناطق محروم همچون شطیط، سلیچ و غیره نیز از آن بهره مند شوند و مردم منافع بورس در منطقه را لمس کنند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه در مورد مسئله بورس دو دغدغه دارم، افزود: یکی از دغدغه ها مربوط به پتروشیمی و دیگری مربوط به پالایشگاه است که باید با همدلی و وفاق مسئولان، این رویه به نفع منطقه و این دو ارگان مهم که نقش اساسی در زندگی ساکنان آبادان دارند، تمام شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: باید سوددهی پالایشگاه و پتروشیمی نیز افزایش یابد و مسئله اشتغال که امروزه بسیاری از جوانان منطقه با آن دست به گریبانند، رفع شود.

وی افزود: اگر در آن دوران تیرهای دشمنان بر سر و سینه آن عزیزان اصابت نمی کرد به کل کشور ضربه می زد، امروز این امنیت و آبادانی را مدیون دلاورمردی های شهدا و رزمندگان هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، شکاف ، طبقات ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.