سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاردین مدعی شد:

روس ها در حق انگلیسی ها اجحاف کردند

روزنامه انگلیسی گاردین بر این باور است که با مشخص شدن نمونه دوپینگ ورزشکاران روسی در المپیک 2014 اجحاف آشکاری در حق ورزشکاران روسی روا داشته شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به به نقل از گاردین، هفته گذشته کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و وادا(آژانس مستقل مبارزه با دوپینگ) 454 نمونه از تست‌های گرفته شده در المپیک پکن  را مجددا آزمایش کردند واز احتمال محرومیت 31 ورزشکاری که تست دوپینگ‌شان مثبت شده در المپیک ریوخبر دادند.

اما به تازگی خبرگزاری روسی تاس لیست برخی از ورزشکارانی را که اخطار گرفته‌اند را منتشر کرده است .

بر این اساس ،بسیاری از این ورزشکاران در المپیک پکن مدال گرفته اند و حال با برملا شدن رازشان ورزشکاران دیگر کشور ها که به نوعی پشت سر آنها قرار داشتند مدعی شدند که اچحاف بزرگی در حق آنها روا داشته شده است.

از جمله روزنامه انگلیسی گاردین از چهره های انگلیسی نظیر گولدی سایرس ،مارتین رونی،رابرت توبین،مایکل بینگهام و اندرو استیل در المپیک پکن نام برد که همگی به عنوان چهارم دست یافته بودند و اگر در این میان ورزشکاران روسی دوپینگ نکرده بودند شاید می توان شانسی برای آنها در کسب مدال قائل شد.

شایان ذکر است :بعد از آزمایش مجدد نمونه‌های المپیک پکن و لندن، احتمال پس گرفتن 9 مدال روس‌ها از بازی‌های 2008 پکن وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.